gbop - klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Artikelen & Voorraad

  1. Hoe meet ik mijn ringmaat?
    Er zijn een aantal manieren om je ringmaat te meten. De meest accurate methode is langs de plaatselijke juwelier te gaan en je maten op te laten meten.

    Mocht je hier niet toe in de gelegenheid zijn kun je het beste kun je een passende ring gebruiken om de ringmaat te bepalen, dit doe je op onderstaande wijze:

    Leg de ring langs een liniaal en meet de diameter van de binnenzijde van de ring. Het aantal millimeters van de ring is tevens jouw Europese ringmaat.


  2. Worden ringen die uitverkocht zijn nog aangevuld?
    Alle ringen die we aanbieden binnen onze vintage collectie zijn uniek en one-of-a-kind! Wij zijn constant op zoek naar de prachtigste vintage en pre-loved treasures dus de kans is aanwezig dat er een soortgelijke ring nog eens beschikbaar komt!

    Mocht er een ring geretourneerd worden kan de ring terug op voorraad komen.

    Bij ieder uitverkocht artikel is het mogelijk om een e-mail notificatie te krijgen wanneer het artikel weer terug op voorraad komt. We adviseren je hiervoor aan te melden zodat je zeker niets mist!
  3. Zijn alle sieraden die jullie verkopen vintage?
    Bij ieder artikel staat duidelijk vermeld of het gaat om een pre-loved / vintage item of dat het onze eigen gbop collectie betreft.
  4. Hoe moet ik een sieraad onderhouden?
    Ondanks dat sieraden van goud zijn, zijn deze nog steeds kwetsbaar voor invloeden van buitenaf. Het is daarom aan te raden niet te zwemmen, douchen, schoonmaken of slapen met je sieraad. Ook komen er via de huid stoffen vrij die kunnen reageren met het sieraad. Het is dan ook aan te raden om eerst je dagelijkse verzorging (make-up, parfum etc.) te doen en daarna het sieraad om te doen.
    Na verloop van tijd kunnen je gouden sieraden er alsnog wat minder shining uitzien als toen je de sieraden kocht.

    Goud sieraad reinigen
    Maak een lauw warm sopje met een beetje groene zeep en was het sieraad met een doek of een zachte tandenborstel schoon.
    Laat het sieraad na het wassen uitdrogen op een zachte doek. 

    Sieraad met diamant reinigen 
    Sieraden met diamanten kunnen dof worden door invloeden zoals vet, zeep en andere oliën. Het reinigen kan op een aantal methoden. 
    - Maak een sopje in een kommetje van lauw warm water en een beetje afwasmiddel. 
    - Borstel met een zachte tandenborstel het sieraad in het kommetje. (Bij het eventueel loskomen van de steen zul je deze niet kwijtraken)
    - Leg het sieraad in een zeef en spoel hem schoon met stromend water om zeepresten te verwijderen 
    - Dep het sieraad droog met een pluisvrije doek. 

    Sieraad met andere edelstenen reinigen 
    Sieraden met andere edelstenen zoals citrien, amethist, saffier of topaas zijn ook gevoelig voor vetten en parfum. Deze sieraden kunnen echter ook gereinigd worden op dezelfde methode als sieraden met diamant. 

    Overig 
    Laat je sieraad ieder jaar controleren door een juwelier of goudsmid. Zij controleren je sieraad op zetting en andere vormen van slijtage.

Verzending & Retourneren

  1. Wat is de levertijd?
    Alle bestellingen die op werkdagen voor 14.00 geplaatst worden, worden dezelfde dag nog verzonden! 

    Let op: Door Corona en de feestdagen is de druk op de logistieke bedrijven toegenomen waardoor bestellingen vertraagd kunnen zijn. Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo spoedig mogelijk te bezorgen, maar helaas ligt dit niet in onze handen. We hopen op je begrip hiervoor.

  2. Wat zijn de verzendkosten?
    Al onze sieraden worden verzekerd verzonden, dit is echter niet voor alle producttypen noodzakelijk. 

    Nederland 
    Gratis vanaf €150,- 
    Verzekerde verzending €8,50 
    Standaard verzending €7,25 

    Duitsland & België 
    Gratis vanaf €300,- 
    Verzekerde verzending €9,- 
    Standaard verzending €9,- 


    Frankrijk
    Verzekerde verzending: €15,- 

    Staat jouw land van verzending er niet tussen en zou je graag een bestelling willen plaatsen of heb je andere vragen? Stuur ons een bericht op via de chat, Instagram of e-mail naar info@gbop.nl

  3. Wat zijn de verzendmethoden?

    Alle standaard bestellingen worden verzonden met PostNL.


    Buitenlandse verzekerde bestellingen worden verzonden met DHL

  4. Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?
    Indien je niet thuis bent op het moment van leveren wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt gebracht. Daar ligt het pakket voor je klaar om af te halen.
  5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Wij hopen natuurlijk dat je blij bent met jouw gbop aankoop! Maar mocht het toch voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent, kun je je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren

    Onderstaande stappen laten zien hoe jij je sieraad kunt retourneren aan gbop. 
     1. Vul het retourformulier in dat je hier kunt downloaden downloaden. (Here in English) 

    2. Verpak de items in de originele doos of een andere stevige kartonnen doos. Voeg het retourformulier en de originele pakbon/factuur toe aan het pakketje. Zorg dat de doos goed dicht is gemaakt en dat het sieraad voorzien is van het gbop label. Zonder dit label kunnen wij de retour niet aannemen. 

    3. Stuur het pakketje met Tracking Code naar het onderstaande adres. 
    gbop 
    Reactorweg 17 
    Postbus 8525 
    3542 AD Utrecht 

    Let op: De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening en we raden het aan om een bewijs van verzending met traceer gegevens te bewaren. Als het retour pakketje verloren raakt is dit niet onze verantwoordelijkheid.
  6. Leveren jullie ook intercontinentaal?
    gbop levert standaard binnen Europa. Woon je buiten Europa en zou je toch graag een bestelling plaatsen? Neem dan contact op via chat, Instagram of email naar: info@gbop.nl

Betaling

  1. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden; IDEAL, Visa, Mastercard, Maestro, Sofort & Bancontact
  2. Ik woon buiten de EU, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht?
    Als je buiten de EU woont kunnen er invoerrechten worden geheven over artikelen die je in jouw land importeert. De belastingen en invoerrechten zijn voor eigen rekening.

Over ons

  1. Hebben jullie een bezoekadres?
    Het is momenteel niet mogelijk ons te bezoeken.
  2. Contact

    Je kunt ons bereiken via onderstaand email adres, de chat of stuur ons een bericht op Instagram!

    info@gbop.nl

Andere vragen?


We zijn er om je te helpen!
Heb je nog vragen over een ring, je maat of één van onze andere artikelen? 
Neem dan contact met ons op op onderstaand e-mail adres of stuur ons een bericht via de chat!
 info@gbop.nl

Online klantenservice openingstijden:
ma-vrij van 8:30 - 17.30*

Volg je ons ook op onze social kanalen? 
Instagram
 Facebook
Pinterest

*Tijdens de feestdagen kunnen deze tijden veranderen

Wij hebben momenteel geen bezoek adres en het is niet mogelijk bestellingen af te halen.